Про мене

Доброго всім часу доби!
Ласкаво просимо!

Хочеш зробити світ кращим – почни зі своїх уроків

Я радий вітати Вас на своєму блозі «Мататик... Математик... Ерудит»!
Цей блог буде корисний в першу чергу учням, які намагаються "гризти граніт науки" і пройти складний, а іноді непосильний, шлях від мататика через математика в ерудити; вчителям, моїм дорогим колегам, які ламають голову над тим, щоб то запропонувати своїм зірвиголовам, щоб запалити в них іскорку цікавості та батькам, які заради цікавості могли перевірити свої знання з математики, позмагатися з дітьми в ерудиції і знанні математики та посприяти нам, вчителям, в підтримці тої іскорки, яку іноді так важко підтримати. Завдяки блогу маю надію поділитись своїм досвідом та знайти друзів. 
А ще хочу сказати ось про що!
Математика - один з головних шкільних предметів. Але запитайте батьків та учнів, що вони б одразу зробили, якби могли, і від більшості почуєте: «Треба зменшити навантаження, в нашій сім'ї гуманітарний склад розуму, а математика - і недоступна, і нікому не потрібна».
Погана не математика, а безглузде зубріння. Мета навчання - не заучування казна-звідки взятих правил, а розвиток інтелекту. На уроці математики все повинно бути зрозуміло. Якщо є якесь нерозуміння - значить, немає ніякого розуміння. Міф про людей з нематематичних, себто гуманітарним складом розуму придуманий у виправдання тим, хто пропустив якесь важливе місце (наприклад, не зрозумів, що таке відсоток або дріб) і всі шкільні роки, що залишилися, сидить на уроках, не розуміючи, що там роблять. Він швидко втрачає початкову геніальність, якщо дорослі, лінуючись, не цінують і не розвивають його розум, не бажають чи не вміють змусити його вчитися.
Нормальна здорова дитина може неймовірно багато. Кожен хоче відчути радість творчості, самостійності (бажано підтриманої батьками та вчителями). 
У розв’язанні будь-якої задачі є крихта відкриття. Задача може бути скільки завгодно скромною, але якщо вона змусила бути винахідливим і якщо Ви розв’язали її самостійно, то радість перемоги - хай навіть про неї ніхто, крім Вас, не дізнається, - повинна бути величезною. Згадайте Архімеда, який вискочив з ванни!
Якщо ж завдання не вийшла і довелося читати чуже рішення, обов'язково виникне питання: «Як можна було до цього додуматися?»
Відповідь проста - не можна навчитися плавати, не зайшовши у воду. Ні, вчитися треба не тому, що легко виходить. Найцінніше – це вища напруга сил. Урок математики повинен бути чимось на зразок «операції на мозку», що створює «нові звивини».

Математика розвивається вже кілька тисячоліть - навіть якщо Ви настільки ж талановиті й завзяті, як великі попередники, життя надто коротке. Рятує нас тільки те, що, як сказав великий математик і фізик Ісаак Ньютон, ми стоїмо на плечах гігантів, можемо використовувати їх досягнення.
А зараз коротко про себе:


IMG_3645.JPGДата народження: 20 січня 1977 року
Фах: вчитель математики
Педагогічний стаж роботи: 12 років
Кваліфікаційна категорія, звання:
Друга кваліфікаційна категорія
Науково-методична проблемна тема:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики в умовах освіти для сталого розвитку»
Педагогічне кредо:
«Знання лише тоді знання, коли вони отримані зусиллям розуму, а не пам’яті»


Буду Вам вдячний, мої дорогі гості, якщо прокоментуєте або оціните матеріали блогу.

Спасибі за розуміння. 

З повагою, Віктор Миколайович

Немає коментарів:

Дописати коментар