четвер, грудня 25

Календарно-тематичне планування. Математика 5 клас

«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на І семестр
“___” ____________ 2014 р.






«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на ІІ семестр
“___” ____________ 2015 р.

 

МАТЕМАТИКА,  5  КЛАС


Календарно-тематичне планування для  5-их класів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011  № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» складено за новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів поданими у  збірнику «Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Математика; Інформатика. 5–9 класи» (Видавничий дім  «Освіта», Київ, 2013р.), науково-методичному журналі «Математика в сучасній школі» (2012 р., №10) та на сайті Міністерства освіти і науки України за адресою: www.mon.gov.ua.


Тематичне планування орієнтоване на такі підручники:
ü  «Математика, 5» (автори А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір)

№ з/п
Дата  уроку
Тема уроку
Примітка
5-А
5-Б

І семестр
4 год на тиждень, у І семестрі - 64 год

РОЗДІЛ І. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ.
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)

Учень/учениця:
наводить приклади: цифр, натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним показником; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь, нерівностей; рівних фігур
пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з натуральним показником; відрізок; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; многокутник; рівні фігури; площина; прямокутний паралелепіпед; куб; піраміда; рівняння; розв’язок рівняння; розв’язати рівняння; комбінаторна задача
пояснює правила: читання і запису натуральних чисел, їх додавання, множення, порівняння; як виконувати ділення з остачею
формулює властивості арифметичних дій з натуральними числами
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
класифікує: кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); трикутники за видом їхніх кутів і кількістю рівних сторін
зображує та знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; бісектрису кута за допомогою транспортира; вказані в змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь та натуральні числа на координатному промені
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута.
розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення периметра многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі арифметичним і алгебраїчним способами; комбінаторні задачі
Тема 1. Натуральні числа (12 год)
1.      


Ряд натуральних чисел

2.      


Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

3.      


Розв’язування вправ

4.      


Відрізок. Довжина відрізка

5.      


Відрізок. Розв’язування вправ

6.      


Площина. Пряма. Промінь

7.      


Розв’язування вправ

8.      


Шкала. Координатний промінь

9.      


Координатний промінь. Розв’язування вправ

10.            


Порівняння натуральних чисел

11.            


Розв’язування вправ

12.            


Тематична контрольна робота № 1


Тема 2. Додавання і віднімання натуральних чисел (12 год)
13.            


Аналіз контрольної роботи. Додавання натуральних чисел

14.            


Розв’язування вправ

15.            


Властивості додавання

16.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

17.            


Віднімання натуральних чисел

18.            


Розв’язування вправ

19.            


Розв’язування вправ

20.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

21.            


Числові та буквені вирази. Формули

22.            


Розв’язування вправ

23.            


Розв’язування вправ

24.            


Тематична контрольна робота № 2


Тема 3. Рівняння. Кути. Многокутники (13 год)
25.            


Аналіз контрольної роботи. Рівняння

26.            


Рівняння

27.            


Рівняння. Самостійна робота

28.            


Кут. Позначення кутів

29.            


Види кутів. Вимірювання кутів

30.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

31.            


Многокутники. Рівні фігури

32.            


Трикутник і його види

33.            


Розв’язування вправ

34.            


Прямокутник.

35.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

36.            


Розв’язування задач

37.            


Тематична контрольна робота № 3





Тема 4. Множення і ділення натуральних чисел (15 год)
38.            


Аналіз контрольної роботи. Множення. Переставна властивість мно­ження

39.            


Розв’язування вправ

40.            


Розв’язування вправ

41.            


Сполучна властивість множення

42.            


Розподільна властивість множення

43.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

44.            


Ділення

45.            


Розв’язування вправ

46.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

47.            


Розв’язування текстових задач

48.            


Розв’язування текстових задач

49.            


Розв’язування текстових задач. Самостійна робота

50.            


Ділення з остачею

51.            


Розв’язування вправ

52.            


Тематична контрольна робота № 4


Тема 5. Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда (12 год)
53.            


Аналіз контрольної роботи. Степінь числа

54.            


Розв’язування вправ

55.            


Площа. Площа прямокутника

56.            


Розв’язування вправ.  Самостійна робота

57.            


Прямокутний паралелепіпед. Піраміда

58.            


Об’єм прямокутного паралелепіпеда

59.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

60.            


Комбінаторні задачі

61.            


Розв’язування вправ

62.            


Тематична контрольна робота № 5

63.            


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач.

64.            


Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі





ІІ семестр
4 год на тиждень, у ІІ семестрі - 76 год

РОЗДІЛ ІІ. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ (64 год)
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів
пояснює, що таке середнє значення величини
пояснює правила: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів
формулює означення: правильного і неправильного дробів; відсотка, середнього арифметичного
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження дробу від числа і числа за його дробом; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого розряду; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини

Тема 6. Звичайні дроби (14 год)
65.            


Уявлення про звичайні дроби

66.            


Розв’язування вправ

67.            


Розв’язування вправ Самостійна робота

68.            


Правильні і неправильні дроби

69.            


Розв’язування вправ

70.            


Порівняння звичайних дробів з однакови­ми знаменниками

71.            


Додавання і віднімання дробів з однако­вими знаменниками

72.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

73.            


Дроби і ділення натуральних чисел

74.            


Мішані числа

75.            


Додавання і віднімання мішаних чисел

76.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

77.            


Розв’язування задач

78.            


Тематична контрольна робота № 6


Тема 7. Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів  (14 год)
79.            


Аналіз контрольної роботи. Уявлення про десяткові дроби

80.            


Уявлення про десяткові дроби. Розв’язування вправ.

81.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

82.            


Порівняння десяткових дробів

83.            


Розв’язування вправ.

84.            


Розв’язування вправ.

85.            


Округлення чисел

86.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

87.            


Додавання і віднімання десяткових дробів

88.            


Розв’язування вправ.

89.            


Розв’язування вправ.

90.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

91.            


Розв’язування задач

92.            


Тематична контрольна робота № 7


Тема 8. Множення та ділення десяткових дробів (18 год)
93.            


Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів

94.            


Множення десяткових дробів

95.            


Розв’язування вправ.

96.            


Розв’язування вправ.

97.            


Розв’язування вправ.

98.            


Розв’язування вправ. Самостійна робота

99.            


Ділення десяткового дробу на натуральне число

100.       


Розв’язування вправ.

101.       


Розв’язування вправ.

102.       


Ділення на десятковий дріб

103.       


Розв’язування вправ.

104.       


Розв’язування вправ.

105.       


Розв’язування вправ. Самостійна робота

106.       


Розв’язування задач на всі дії з десятко­вими дробами

107.       


Розв’язування вправ.

108.       


Розв’язування вправ. Самостійна робота

109.       


Розв’язування задач

110.       


Тематична контрольна робота № 8

 

Тема 9. Середнє арифметичне. Відсотки  (18 год)
111.       


Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне

112.       


Середнє арифметичне

113.       


Середнє значення величини

114.       


Середнє значення величини

115.       


Розв’язування задач. Самостійна робота

116.       


Поняття відсотка

117.       


Розв’язування вправ.

118.       


Знаходження відсотків від числа

119.       


Розв’язування вправ.

120.       


Розв’язування вправ. Самостійна робота

121.       


Знаходження числа за його відсотками

122.       


Розв’язування вправ.

123.       


Розв’язування вправ. Самостійна робота

124.       


Розв’язування задач на відсотки

125.       


Розв’язування вправ.

126.       


Розв’язування вправ. Самостійна робота

127.       


Розв’язування задач

128.       


Тематична контрольна робота № 8


Тема 10. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год)
129.       


Натуральні та дробові числа. Арифметичні дії з натуральними і дробо­вими числами

130.       


Числові та буквені вирази. Формули

131.       


Розв’язування рівнянь і задач за допомо­гою рівнянь

132.       


Розв’язування задач за допомогою рівнянь

133.       


Розв’язування текстових задач

134.       


Розв’язування текстових задач

135.       


Розв’язування задач геометричного змісту

136.       


Розв’язування задач геометричного змісту

137.       


Підсумкова контрольна робота

138.       


Розв’язування задач логічного характеру

139.       


Розв’язування задач підвищеної складності

140.       


Узагальнення матеріалу, вивченого за рік




Немає коментарів:

Дописати коментар