«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
на І семестр
“___” ____________ 2014 р.
«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
на ІІ семестр
“___” ____________ 2015 р.
МАТЕМАТИКА,
5 КЛАС
Календарно-тематичне планування для 5-их класів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і
повної загальної середньої освіти» складено за
новими програмами для учнів 5–9 класів загальноосвітніх
навчальних закладів поданими у збірнику
«Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Математика;
Інформатика. 5–9 класи» (Видавничий дім «Освіта», Київ, 2013р.), науково-методичному
журналі «Математика в сучасній школі» (2012 р., №10) та на сайті Міністерства
освіти і науки України за адресою: www.mon.gov.ua.
Тематичне планування орієнтоване на такі підручники:
ü
«Математика, 5»
(автори А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір)
№ з/п
|
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Примітка
|
|
5-А
|
5-Б
|
|||
І семестр
4 год на тиждень, у І семестрі - 64 год
РОЗДІЛ І. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ.
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)
Учень/учениця:
наводить приклади: цифр, натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним
показником; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь, нерівностей;
рівних фігур
пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з
натуральним показником; відрізок; пряма; промінь; координатний промінь; кут;
трикутник; квадрат; прямокутник; многокутник; рівні фігури; площина;
прямокутний паралелепіпед; куб; піраміда; рівняння; розв’язок рівняння;
розв’язати рівняння; комбінаторна задача
пояснює правила: читання і запису натуральних чисел, їх додавання, множення, порівняння; як
виконувати ділення з остачею
формулює властивості арифметичних дій з натуральними числами
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі
прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
класифікує: кути (гострі, прямі, тупі,
розгорнуті); трикутники за видом їхніх кутів і кількістю рівних сторін
зображує та знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; бісектрису
кута за допомогою транспортира; вказані в змісті геометричні фігури за
допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь та натуральні
числа на координатному промені
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру
кута.
розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох
арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа
до степеня з натуральним показником; порівняння натуральних чисел; ділення з
остачею; обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення периметра
многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда
та куба
розв’язує: рівняння на
основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові
задачі арифметичним і алгебраїчним способами; комбінаторні задачі
Тема 1. Натуральні числа (12 год)
1.
|
|
|
Ряд натуральних чисел
|
|
2.
|
|
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
|
3.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
4.
|
|
|
Відрізок. Довжина відрізка
|
|
5.
|
|
|
Відрізок. Розв’язування
вправ
|
|
6.
|
|
|
Площина. Пряма. Промінь
|
|
7.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
8.
|
|
|
Шкала. Координатний промінь
|
|
9.
|
|
|
Координатний промінь. Розв’язування вправ
|
|
10.
|
|
|
Порівняння натуральних чисел
|
|
11.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
12.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 1
|
|
Тема 2. Додавання і віднімання натуральних чисел (12
год)
13.
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Додавання натуральних чисел
|
|
14.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
15.
|
|
|
Властивості додавання
|
|
16.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
17.
|
|
|
Віднімання натуральних чисел
|
|
18.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
19.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
20.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
21.
|
|
|
Числові та буквені вирази. Формули
|
|
22.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
23.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
24.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2
|
|
Тема 3. Рівняння. Кути. Многокутники (13 год)
25.
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Рівняння
|
|
26.
|
|
|
Рівняння
|
|
27.
|
|
|
Рівняння. Самостійна
робота
|
|
28.
|
|
|
Кут. Позначення кутів
|
|
29.
|
|
|
Види кутів. Вимірювання кутів
|
|
30.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
31.
|
|
|
Многокутники. Рівні фігури
|
|
32.
|
|
|
Трикутник і його види
|
|
33.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
34.
|
|
|
Прямокутник.
|
|
35.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
36.
|
|
|
Розв’язування задач
|
|
37.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3
|
|
Тема 4. Множення і
ділення натуральних чисел (15 год)
38.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення. Переставна
властивість множення
|
|
39.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
40.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
41.
|
|
|
Сполучна властивість множення
|
|
42.
|
|
|
Розподільна властивість множення
|
|
43.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
44.
|
|
|
Ділення
|
|
45.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
46.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
47.
|
|
|
Розв’язування текстових задач
|
|
48.
|
|
|
Розв’язування текстових задач
|
|
49.
|
|
|
Розв’язування текстових задач. Самостійна робота
|
|
50.
|
|
|
Ділення з остачею
|
|
51.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
52.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4
|
|
Тема 5. Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм
прямокутного паралелепіпеда (12 год)
53.
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Степінь числа
|
|
54.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
55.
|
|
|
Площа. Площа прямокутника
|
|
56.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
57.
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Піраміда
|
|
58.
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда
|
|
59.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
60.
|
|
|
Комбінаторні задачі
|
|
61.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
62.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5
|
|
63.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач.
|
|
64.
|
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І
семестрі
|
|
ІІ семестр
4 год на тиждень, у ІІ семестрі - 76 год
РОЗДІЛ ІІ. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ (64 год)
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів
пояснює, що таке середнє значення величини
пояснює правила: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими
знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових
дробів
формулює означення: правильного і неправильного дробів; відсотка, середнього
арифметичного
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження
дробу від числа і числа за його дробом; перетворення мішаного числа у
неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або
натуральне число; порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з
однаковими знаменниками; порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання,
множення і ділення десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого
розряду; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження
середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини
Тема 6. Звичайні дроби (14 год)
65.
|
|
|
Уявлення про звичайні дроби
|
|
66.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
67.
|
|
|
Розв’язування
вправ Самостійна робота
|
|
68.
|
|
|
Правильні і неправильні дроби
|
|
69.
|
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
70.
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
|
71.
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
|
|
72.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
73.
|
|
|
Дроби і ділення натуральних чисел
|
|
74.
|
|
|
Мішані числа
|
|
75.
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел
|
|
76.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
77.
|
|
|
Розв’язування задач
|
|
78.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 6
|
|
Тема 7. Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання
десяткових дробів (14 год)
79.
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Уявлення про десяткові дроби
|
|
80.
|
|
|
Уявлення про десяткові дроби. Розв’язування вправ.
|
|
81.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
82.
|
|
|
Порівняння десяткових дробів
|
|
83.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
84.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
85.
|
|
|
Округлення чисел
|
|
86.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
87.
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів
|
|
88.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
89.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
90.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
91.
|
|
|
Розв’язування задач
|
|
92.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 7
|
|
Тема 8. Множення та ділення десяткових дробів (18 год)
93.
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Множення десяткових дробів
|
|
94.
|
|
|
Множення десяткових дробів
|
|
95.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
96.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
97.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
98.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
99.
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
|
100.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
101.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
102.
|
|
|
Ділення на десятковий дріб
|
|
103.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
104.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
105.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
106.
|
|
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
|
|
107.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
108.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
109.
|
|
|
Розв’язування задач
|
|
110.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 8
|
|
Тема 9. Середнє арифметичне.
Відсотки (18 год)
111.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне
|
|
112.
|
|
|
Середнє арифметичне
|
|
113.
|
|
|
Середнє значення величини
|
|
114.
|
|
|
Середнє значення величини
|
|
115.
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота
|
|
116.
|
|
|
Поняття відсотка
|
|
117.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
118.
|
|
|
Знаходження відсотків від числа
|
|
119.
|
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
120.
|
|
|
Розв’язування
вправ. Самостійна робота
|
|
121.
|
|
|
Знаходження числа за його відсотками
|
|
122.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
123.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
124.
|
|
|
Розв’язування задач на відсотки
|
|
125.
|
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
126.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
127.
|
|
|
Розв’язування задач
|
|
128.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 8
|
|
Тема 10. Повторення і
систематизація навчального матеріалу (12
год)
129.
|
|
|
Натуральні та дробові числа. Арифметичні дії з натуральними і дробовими
числами
|
|
130.
|
|
|
Числові та буквені вирази. Формули
|
|
131.
|
|
|
Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь
|
|
132.
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь
|
|
133.
|
|
|
Розв’язування текстових задач
|
|
134.
|
|
|
Розв’язування текстових задач
|
|
135.
|
|
|
Розв’язування задач геометричного змісту
|
|
136.
|
|
|
Розв’язування задач геометричного змісту
|
|
137.
|
|
|
Підсумкова
контрольна робота
|
|
138.
|
|
|
Розв’язування задач логічного характеру
|
|
139.
|
|
|
Розв’язування задач підвищеної складності
|
|
140.
|
|
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар