четвер, грудня 25

Календарно-тематичне планування. Геометрія 8 клас

«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на І семестр
“___” ____________ 2014 р.






«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на ІІ семестр
“___” ____________ 2015 р.

ГЕОМЕТРІЯ  8  КЛАС


Календарно-тематичне планування для 8-их класів на 2014-2015 н. р. складено відповідно до збірника «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5–12 класи» (видавництво «Перун», Київ, 2005р.), та в науково-методичному журналі «Математика в школі» (2006 р., №2).


Тематичне планування орієнтоване на такі підручники:
ü  «Геометрія, 8» (автори А.П. Єршова та ін.)

№ з/п
Дата  уроку
Тема уроку
Примітка
8-А
8-Б

І семестр
2 год на тиждень, у І семестрі - 32 год

РОЗДІЛ І. ЧОТИРИКУТНИКИ (24 год)
Розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники.
Описує чотирикутник і його елементи.
Зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи.
Формулює:
означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикут­ників; середньої лінії трикутника і трапеції;
ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; теорему Фалеса.
Доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості прямокутника, ромба, квадрата, суми кутів чотирикутника, серед­ньої лінії трикутника і трапеції, вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного чотирикутників, теорему Фалеса.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв'язування задач.

1.      


Повторення програмного матеріалу за 7 клас

2.      


Повторення програмного матеріалу за 7 клас

3.      


Вхідне діагностичне оцінювання


Тема 1. Паралелограм   (9 год)
4.      


Чотирикутник і його елементи

5.      


Паралелограм. Властивості паралелограма

6.      


Ознаки паралелограма

7.      


Розв’язування вправ. Самостійна робота

8.      


Прямокутник і його властивості

9.      


Ромб та його властивості

10.            


Квадрат та його властивості

11.            


Розв'язування задач.

12.            


Тематична контрольна робота № 1 з теми: «Паралелограм»


Тема 2. Теорема Фалеса. Трапеція   (14 год)
13.            


Аналіз контрольної роботи. Трапеція та її властивості.

14.            


Трапеція. Види трапецій

15.            


Теорема Фалеса

16.            


Середня лінія трикутника, її властивості

17.            


Середня лінія трапеції.

18.            


Розв'язування задач.

19.            


Градусна міра дуги. Центральні й вписані кути

20.            


Наслідки теореми про вписаний кут

21.            


Розв'язування задач.

22.            


Вписані чотирикутники

23.            


Описані чотирикутники. Самостійна робота   

24.            


Розв'язування задач               

25.            


Тематична контрольна робота № 2 з теми: «Теорема Фалеса. Трапеція»


РОЗДІЛ ІІ. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ. ТЕОРЕМА ПІФАГОРА (18 год)

Розпізнає на малюнках подібні трикутники.
Формулює:
узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників.
властивості перпендикуляра і похилої;
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямо­кутного трикутника;
теорему Піфагора;
співвідношення між сторонами та кутами прямокутного три­кутника.
Доводить ознаки подібності трикутників, теореми про серед­ні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.
теорему Піфагора.
Описує похилу.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 30°, 45°, 60°.
Розв'язує прямокутні трикутники.
Застосовує
вивчені означення і властивості до розв'язування задач
алгоритми розв'язування прямокутних трикутників до розв'язування простіших прикладних задач

Тема 3. Подібність трикутників. Теорема Піфагора   (18 год)
26.            


Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. Пропорційні відрізки

27.            


Означення подібності  трикутників. 

28.            


Перша  ознака  подібності трикутників

29.            


Розв'язування вправ               

30.            


Друга ознака подібності трикутників

31.            


Третя ознака подібності трикутників. Самостійна робота   

32.            


Розв'язування задач. Підсумкове оцінювання за І семестр





ІІ семестр
2 год на тиждень, у II семестрі – 38 год

33.            


Ознаки подібності прямокутних трикутників

34.            


Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику

35.            


Розв'язування задач.

36.            


Теорема Піфагора

37.            


Розв'язування задач.

38.            


Перпендикуляр і похила

39.            


Розв'язування задач.

40.            


Властивість бісектриси трикутника

41.            


Розв'язування задач.

42.            


Тематична контрольна робота № 3 з теми: «Подібність трикутників. Теорема Піфагора»


РОЗДІЛ ІІІ. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (10 год)
Пояснює, що таке площа многокутника.
Описує многокутник, його елементи; опуклі й неопуклі мно­гокутники, основні властивості площ.
Зображує та знаходить на малюнках многокутник і його еле­менти, многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.
Формулює:
означення: многокутника, вписаного у коло, многокутника, описаного навколо кола;             
теореми: про суму кутів опуклого многокутника; про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Доводить теореми про площі паралелограма, трикутника, трапеції.
Знаходить площі многокутників, використовуючи вивчені властивості й формули.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв'язування задач
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників (10 год)
43.            


Аналіз контрольної роботи. Многокутник і його елементи. Опуклі й неопуклі многокутники.

44.            


Сума кутів опуклого многокутника.

45.            


Поняття площі многокутника. Основні властивості площі.

46.            


Площа прямокутника.

47.            


Площа паралелограма

48.            


Площа трикутника

49.            


Розв'язування задач. Самостійна робота  

50.            


Площа трапеції

51.            


Застосування площ

52.            


Тематична контрольна робота № 4 з теми: «Многокутники. Площі многокутників»


РОЗДІЛ ІУ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (10 год)

Описує похилу.
Формулює:
властивості перпендикуляра і похилої;
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямо­кутного трикутника;
теорему Піфагора;
співвідношення між сторонами та кутами прямокутного три­кутника.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 30°, 45°, 60°.
Доводить теорему Піфагора.
Розв'язує прямокутні трикутники.
Застосовує алгоритми розв'язування прямокутних трикутників до розв'язування простіших прикладних задач

Тема 5. Розв’язування прямокутних трикутників (10 год)
53.            


Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника

54.            


Розв'язування задач

55.            


Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів

56.            


Розв'язування задач

57.            


Співвідношення між сторонами і кутами прямо­кутного трикутника.

58.            


Розв'язування   задач

59.            


Розв'язування   прямокутних   трикутників.  

60.            


Розв’язування прикладних задач. Самостійна робота

61.            


Узагальнення і систематизація знань. Розв’язування задач

62.            


Тематична контрольна робота № 5 з теми: «Розв’язування прямокутних трикутників»


РОЗДІЛ У. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ  (8 год)
63.            


Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники. Властивості чотирикутників

64.            


Розв'язування   задач

65.            


Подібність трикутників

66.            


Теорема   Піфагора.  

67.            


Многокутники. Площі многокутників.

68.            


Розв'язування   прямокутних трикутників    

69.            


Тематична (підсумкова) контрольна робота № 5

70.            


Підсумкове повторення та оцінювання за рік



Немає коментарів:

Дописати коментар