«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
на І семестр
“___” ____________ 2014 р.
«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
на ІІ семестр
“___” ____________ 2015 р.
ГЕОМЕТРІЯ 8 КЛАС
Календарно-тематичне планування для 8-их класів на
2014-2015 н. р. складено відповідно до збірника «Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів. Математика. 5–12 класи» (видавництво «Перун», Київ,
2005р.), та в науково-методичному журналі «Математика в школі» (2006 р., №2).
Тематичне планування орієнтоване на такі підручники:
ü
«Геометрія, 8»
(автори А.П. Єршова та ін.)
№ з/п
|
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Примітка
|
|
8-А
|
8-Б
|
|||
І семестр
2 год на тиждень, у І семестрі - 32 год
РОЗДІЛ І. ЧОТИРИКУТНИКИ (24 год)
Розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники.
Описує чотирикутник і його елементи.
Зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних
видів та їх елементи.
Формулює:
означення і
властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів;
вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;
ознаки паралелограма; вписаного і описаного
чотирикутників; теорему Фалеса.
Доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості
прямокутника, ромба, квадрата, суми кутів чотирикутника, середньої лінії
трикутника і трапеції, вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного
чотирикутників, теорему Фалеса.
Застосовує вивчені означення і властивості
до розв'язування задач.
1.
|
|
|
Повторення
програмного матеріалу за 7 клас
|
|
2.
|
|
|
Повторення
програмного матеріалу за 7 клас
|
|
3.
|
|
|
Вхідне діагностичне оцінювання
|
|
Тема 1.
Паралелограм (9 год)
4.
|
|
|
Чотирикутник і його елементи
|
|
5.
|
|
|
Паралелограм. Властивості паралелограма
|
|
6.
|
|
|
Ознаки паралелограма
|
|
7.
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
|
8.
|
|
|
Прямокутник і його властивості
|
|
9.
|
|
|
Ромб та його властивості
|
|
10.
|
|
|
Квадрат та його властивості
|
|
11.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
12.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 1
з теми: «Паралелограм»
|
|
Тема 2. Теорема
Фалеса. Трапеція (14 год)
13.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Трапеція та її властивості.
|
|
14.
|
|
|
Трапеція. Види трапецій
|
|
15.
|
|
|
Теорема Фалеса
|
|
16.
|
|
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
|
17.
|
|
|
Середня лінія трапеції.
|
|
18.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
19.
|
|
|
Градусна міра дуги. Центральні й вписані кути
|
|
20.
|
|
|
Наслідки теореми про вписаний кут
|
|
21.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
22.
|
|
|
Вписані чотирикутники
|
|
23.
|
|
|
Описані чотирикутники. Самостійна
робота
|
|
24.
|
|
|
Розв'язування задач
|
|
25.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2 з теми: «Теорема Фалеса. Трапеція»
|
|
РОЗДІЛ ІІ. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ. ТЕОРЕМА ПІФАГОРА (18
год)
Розпізнає на малюнках подібні трикутники.
Формулює:
узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників.
властивості перпендикуляра і похилої;
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного
трикутника;
теорему Піфагора;
співвідношення між сторонами та кутами
прямокутного трикутника.
Доводить ознаки подібності трикутників, теореми про середні
пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.
теорему Піфагора.
Описує похилу.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів
30°, 45°, 60°.
Розв'язує прямокутні трикутники.
Застосовує
вивчені означення і властивості до
розв'язування задач
алгоритми розв'язування прямокутних
трикутників до розв'язування простіших прикладних задач
Тема 3. Подібність
трикутників. Теорема Піфагора (18 год)
26.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. Пропорційні
відрізки
|
|
27.
|
|
|
Означення подібності
трикутників.
|
|
28.
|
|
|
Перша ознака подібності трикутників
|
|
29.
|
|
|
Розв'язування вправ
|
|
30.
|
|
|
Друга ознака подібності трикутників
|
|
31.
|
|
|
Третя ознака подібності трикутників.
Самостійна робота
|
|
32.
|
|
|
Розв'язування задач. Підсумкове оцінювання за І семестр
|
|
ІІ семестр
2 год на тиждень, у II семестрі – 38 год
33.
|
|
|
Ознаки подібності прямокутних трикутників
|
|
34.
|
|
|
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику
|
|
35.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
36.
|
|
|
Теорема Піфагора
|
|
37.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
38.
|
|
|
Перпендикуляр і похила
|
|
39.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
40.
|
|
|
Властивість бісектриси трикутника
|
|
41.
|
|
|
Розв'язування задач.
|
|
42.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3
з теми: «Подібність трикутників.
Теорема Піфагора»
|
|
РОЗДІЛ ІІІ. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (10 год)
Пояснює, що таке площа многокутника.
Описує многокутник, його елементи; опуклі й неопуклі
многокутники, основні властивості площ.
Зображує та знаходить на малюнках многокутник і його елементи,
многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.
Формулює:
означення: многокутника, вписаного у коло,
многокутника, описаного навколо кола;
теореми: про суму кутів опуклого многокутника; про площу
прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Доводить теореми про площі паралелограма, трикутника,
трапеції.
Знаходить площі многокутників, використовуючи вивчені
властивості й формули.
Застосовує вивчені означення і властивості
до розв'язування задач
Тема 4.
Многокутники. Площі многокутників (10
год)
43.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Многокутник і його елементи. Опуклі й неопуклі
многокутники.
|
|
44.
|
|
|
Сума кутів опуклого многокутника.
|
|
45.
|
|
|
Поняття площі многокутника. Основні властивості площі.
|
|
46.
|
|
|
Площа прямокутника.
|
|
47.
|
|
|
Площа паралелограма
|
|
48.
|
|
|
Площа трикутника
|
|
49.
|
|
|
Розв'язування задач. Самостійна
робота
|
|
50.
|
|
|
Площа трапеції
|
|
51.
|
|
|
Застосування площ
|
|
52.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4
з теми: «Многокутники. Площі
многокутників»
|
|
РОЗДІЛ ІУ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (10 год)
Описує похилу.
Формулює:
властивості перпендикуляра і похилої;
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного
трикутника;
теорему Піфагора;
співвідношення між сторонами та кутами
прямокутного трикутника.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів
30°, 45°, 60°.
Доводить теорему Піфагора.
Розв'язує прямокутні трикутники.
Застосовує алгоритми розв'язування
прямокутних трикутників до розв'язування простіших прикладних задач
Тема 5.
Розв’язування прямокутних трикутників (10 год)
53.
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус і тангенс гострого кута
прямокутного трикутника
|
|
54.
|
|
|
Розв'язування задач
|
|
55.
|
|
|
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів
|
|
56.
|
|
|
Розв'язування задач
|
|
57.
|
|
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.
|
|
58.
|
|
|
Розв'язування задач
|
|
59.
|
|
|
Розв'язування прямокутних трикутників.
|
|
60.
|
|
|
Розв’язування прикладних задач. Самостійна
робота
|
|
61.
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Розв’язування задач
|
|
62.
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5
з теми: «Розв’язування прямокутних
трикутників»
|
|
РОЗДІЛ У. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (8 год)
63.
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Чотирикутники. Властивості чотирикутників
|
|
64.
|
|
|
Розв'язування задач
|
|
65.
|
|
|
Подібність
трикутників
|
|
66.
|
|
|
Теорема Піфагора.
|
|
67.
|
|
|
Многокутники. Площі многокутників.
|
|
68.
|
|
|
Розв'язування прямокутних трикутників
|
|
69.
|
|
|
Тематична (підсумкова)
контрольна робота № 5
|
|
70.
|
|
|
Підсумкове
повторення та оцінювання за рік
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар