Мета. Зацікавити
учнів математикою, встановлюючи зв¢язки між математикою та іншими сферами життя,
розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння швидко орієнтуватись в
ситуації, розвивати увагу спостережливість, повагу до суперника, товариськість.
Обладнання.
СЦЕНАРІЙ
Ведучuй 1.
Добрий вечір, дорогі гості!
Ведучий 2.
Добрий вечір, шановні уболівальники!
Ведучий 1.
Ми раді вітати вас на нашому конкурсі.
Ведучий 2.
Конкурсі веселих і винахідливих математиків.
Вeдучuй 1.
Сьогодні ви будете свідками найцікавішої боротьби юних математиків, які
входять до складу команд «p» і «КУБ».
Ведучий 2. Але
багато залежить і від того, наскільки активними й дисциплінованими будуть
уболівальники.
Хто уважний, чемний буде,
Бал команді той здобуде.
А хто буде пустувати,
Думать іншим заважати –
Бал команді буде знятий.
Ведучий 1.
Своє задоволення або незадоволення діями команд і журі ви можете виражати
оплесками й плакатами.
Ведучий 2. Але
не можна вигукувати з місця, тупотіти.
Вeдyчuй 1.
Категорично забороняється підказувати. Журі може нагородити уболівальників за
хорошу підтримку своєї команди.
Вeдучuй 2. Але
також має право зняти бали в команди, якто її члени або уболівальники
порушуватимуть порядок змагань. Система
оцінювання конкурсів - десятибальна.
Ведучий 1.
Спортивні змагання, як правило, оцінюють спортивні судді. А наш КВВМ - це
інтелектуальний спорт. Тому для оцінювання кмітливості й винахідливоcri його
учасників ми маємо журі.
Вeдучuй 2.
Це, щоб змагання було чесним ,
Ми вибрали журі почесне.
Погляньмо разом з нами, друзі,
Хто буде в цім
почеснім крузі.
Ведучий
1.
Ширше
двері відчиняйте
Розуму й к.мітливості.
Всі старанність доклaдaйтe
Й максимум сміливості!
Ведучий
2. Запрошуємо на сцену команду
«КУБ» для участі в конкурсі «Привітання».
Привітання
команди «КУБ»
(Учні
виходять і шикуються на сцені)
1-ий учасник. Бонжур!
2-ий учасник. Гутен таг!
3-ий учасник. Добрий
день!
4-ий учасник. Знайомтеся
з нами:
5-ий учасник. Команда
«Куб» вітається з вами.
6-ий учасник. Ми вісім в
команді тримаєм вояк,
Бо
стільки вершин куб має усяк.
7-ий учасник. Дванадцять
відрізків…
8-ий учасник. …їх ребрами називають!
1-ий учасник. Всерівно
нас в дружбі навіки з¢єднають!
2-ий учасник. Перемога у
грі – це наша мета,
Цим
курсом відважний веде капітан!
3-ий учасник. Привіт! Вас
вітає команда кмітливих та урівноважених бійців, а скорочено..
КУБ!
4-ий учасник. Наш девіз!
Найвищі
вершини ми будем долати,
Кмітливість
і витримку нам не займати!
5-ий учасник. Нагадуємо!
Вас вітає команда:
КУБ!
6-ий учасник. Команда
урівноважених бійців!
7-ий учасник.
Святковий
цей зал нас усіх поєднав,
В
змаганнях він нині ареною став,
Хай
покине нудьга вас і лунає лиш сміх,
Привітати
нам треба в кімнаті цій всіх.
8-ий учасник.
Болільникам
вірним кубічний привіт,
Сміливо
за нами в незвіданий світ!
Вся
ваша підтримка важлива для нас,
Болільники
наші надіємсь на вас!
1-ий учасник.
Ми
хочемо дуже сподобатись вам,
Ми
вірим, що ви допоможете нам.
2-ий учасник.
Суперникам
нашим щиро бажаєм,
КВК
хай вам у фіналі,
Лиш
срібні принесе медалі,
А ми
із скромності і без годині,
На
золоті погоджуємся нині.
3-ий учасник.
І для
журі у нас завдання,
Сказати
гарне привітання.
4-ий учасник.
Та без
призента тут не підійдеш,
Як
кажуть у народі.
Без
нього, де ти сядеш, там і зійдеш,
5-ий учасник.
А ще
сказати можна й такі слова в нагоді:
Як
саночки помажеш так й поїдеш,
Або,
що ти посієш те й виросте в твоїм городі.
6-ий учасник.
Щоб
зважувати наші сили,
Передамо
терези вам шалькові,
7-ий учасник.
А бали
рахувать дали б ми рахівницю вам,
Та
нині це не модно.
Ось
калькулятор новий!
8-ий учасник.
Щоб
все найкраще в нас ви помічали,
Для
вас лупу в подарок притаскали
1-ий учасник.
І
окуляри почепіть собі на ніс,
Щоб ви
всі бали пильнували
І не
пішов наш поїзд під укіс.
2-ий учасник.
Журі
ви наше компетентне!
Та хто
ж не ласий на призенти,
А якщо
в рух підуть ще «зелененькі»,
То ви
вже наше, журі дорогеньке!
3-ий учасник.
Шлемо
в дарунок ми вам жабу.
Зелену-зелену,
яку й обіцяли,
Згадайте
ж ви оту чарівну даму,
Що в
казочці відомій з квакші стала.
4-ий учасник.
Подумайте
ж шановні ви логічно,
Перед
вами команда – не гидке каченя,
Всі
мислимо ми математично
І від
вас залежить чи буде з нас лебідь,
5-ий учасник. Чи вийде
свиня!
6-ий учасник.
Грати
будем ми коректно,
Чесна
гра в нас буде.
Пацани, скажем конкретно!
Ми
серйозні люди!
7-ий учасник.
В нас
в команді дисципліна,
А у
грі є тактика,
Криша
наша не тече,
Спонсором
в нас математика.
8-ий учасник.
Знає й
пацик лисочубий,
Буде
гнать гнилий базар,
Ми
його спитаєм… чемно:
«Слишиш,
малий, де навар?!»
1-ий учасник.
Тож
при всіх наших раскладах,
Щоб
було усе о¢кей,
Ти
програть суперник мусиш,
Бо
іграєм в фейєр плей.
2-ий учасник.
Якщо ж
поразка засмутить
Й в
очах в тебе появиться сльозинка.
3-ий учасник. Знай! Ніже
пейджера не бить –
4-ий учасник. Це
неспортивна поведінка!
(Учні
роблять реверанс і сідають в залі.)
Ведучий
2. Для участі в конкурсі «Привітання»
запрошується команда «p».
Привітання
команди «p»
Ось ми
й зустрічаємось:
Ось і поєдинок.
Дружно привітаємось,
Дорогий противнику.
1.
Прізвище, ім¢я, по
батькові. Команда любителів
математики “ Пі”
Капітан
: На нашій емблемі – веселий
винахідливий чоловічок "Пі".
Він завжди з нашим класом – і в класі, і в їдальні, і на спортивному
майданчику, а особливо на уроках математики. І хоч найулюбленіший наш предмет –
не математика, всерівно ми свою команду
назвали "Пі". Що ж означає "Пі" ?
Ще в
старовинні часи багатьох учених цікавила знаменита задача про квадратуру круга.
З цією задачею пов¢язане число «Пі».
Багато кращих умів людства билися над відшуканням цього числа. На нашій емблені
зображено наближене значенн числа «Пі», а ви послухайте вірш про число «Пі «
(
декламують вірш про число «Пі»)
ЧИCЛО
«ПИ»
Гордый
Рим трубил победу
Над
твердыней Сиракуз.
Но
трудами Архимеда
Много
больше Я горжусь.
Надо
нынче нам заняться,
Оказать
старинке честь.
Чтобы
нам не ошибаться.
Чтоб окружность верно счесть.
Надо
только постараться
И
запомнить все, как есть:
Три
– 14 – 15 - 92 и шесть.
(p = 3,1415926)
2. Рік народження. 12 лютого 2003 року
3.Стать. Мішаний добуток дівочої допитливості та юнацької
наполегливості.
4.Освіта. Непочата вища
5. Професія. Юні
любителі їсти, спать, гулять.
6. Посада. Можливо,
майбутні академіки різних наук
7. Мета. Піти туди, не відаючи куди, дізнатися про
те, чого не знає ніхто.
8. Девіз. Ми вже виросли з “Пі-фагорових штанів”
і ходимо у шортах.
1 учасник
Хочемо, щоб противник наш
Другом був завжди для нас. Це
Раз !
2 учасник
І болільників
сім¢я
Щоб веселою була. Це Два !
3 учасник
Справедливість для журі! Це вже
три !
4 учасник
А ведучий прикладе хай всі сили
І знання свої покаже - це чотири !
5 учасник
А гостям ми не дозволим нудьгувати !
Це вже п¢ять
6 учасник
Противник сьогодні серйозний у нас.
О «Кубік» поважний,
Вітаємо вас.!
Хай гумор на хвилях
Злітає дзвінких .
І сміх щиросердний
Єднає усіх .
Пісня
Жури умное, жури доброе,
Жури страшное и прекрасное,
Как мы любим вас,
Как боимся вас,
В этот
грозный час.
Вы
любите нас.
8 учасник За це передаємо вам
:
1. Терези для зважування наших сил
2. Рахівницю для підрахунку очок
3. Лупу, щоб краще могли побачити наші позитивні якості
4.Окуляри, щоб бали пильнували
5. І гроші, щоб ставили оцінки хороші.
1 учасник
Ну а ми …
Математика це така наука,
Що не лізе в нас без друка.
Ви в майстерні час не гайте,
Ліпше указки виробляйте.
2 учасник
Бо указка то є річ,
Така, що дуже помагає.
Указкою наш директор
Знання наші
направляє..
3 учасник
Розминка це лише була
Й знайомство з друзями, з гостями,
Тепер нас жде серйозна гра -
Щоб була дружна і без зла.
4 учасник
Шановні друзі.
Много літ ми славим математику
За нас сьогодні ви переживайте,
Снаги і творчості нам побажайте.
(Учні
вклоняються і виходять)
Ведучий
1. Закінчився перший конкурс.
Ми запрошуємо учасників обох команд на сцену для участі в наступному конкурсі
– «РОЗМИНКА».
Питання
для коркурсу «РОЗМИНКА»
Варіант І
1.
Яка
фігура утвориться, якщо провести два промені з однієї точки? (кут).
2.
Як в
математиці називається твердження, яке потрібно довести? (теорема).
3.
У
скільки разів прямий кут менший від розгорнутого? (у два).
4.
Як
називається відрізок, що сполучає вершину із серединою протилежної сторони?
(медіана).
5.
Скільки
яблук можна з¢їсти
натщесерце? (одне).
Варіант ІІ
1.
Як називається
розділ геометрії в якому вивчаються фігури на площині? (планіметрія).
2.
Як в
математиці називаються очевидні твердження, що не доводяться? (аксіоми).
3.
Як
називають прямі, які при перетині утворюють прямий кут? (перпендикулярні).
4.
Як
називається кути у якого одна сторона спільна, а дві інші є доповняльними
півпрямими? (суміжні).
5.
Серед
горба осел; з одного боку горба вогонь горить, з другого ліс густий, з третього
глибоке озеро. Лісом пройти осел роги
поламає, вогнем – згорить, через озеро – не вміє плавати – втопиться. Кудою
ослові пройти? (через ліс, бо в нього не має рогів).
Ведучий
2. Ми просимо журі оголосити niдсумки першого конкурсу.
(Журі
оголошує підсумки.)
Ведучий
1. Кожна команда для своїх
суперників підготувала по 3 цікавих запитання для конкурсу «ВЗАЄМООБМІН». Слово надається команді
«p».
Запитання команді «КУБ».
1.
Розшифруйте даний малюнок.
» ; ¹
(завжди
спокійні хвилі моря, не те, що рейки в два ряди)
2.
У пляшці, склянці, глечику і банці налито молоко,
лимонад, квас і воду. Відомо, що вода і молоко не в пляшці стоять між глечиком
і посудиною з квасом, у банці не лимонад і вода. Склянка стоїть біля банки й
посудини з молоком. Куди налито кожну рідину?
(Лимонад – у пляшку, воду – в
склянку, молоко – в глечик, квас – у банку)
3. Садівника спитали:
«Скільки в твоєму саду дерев?» Він відповів: «Полдовина всіх моїх дерев –
яблуні, половина тих, що залаишилися -
груші, решта 6 дерев – вишні». Скільки в цьому саду дерев? ( 24 )
Ведучий 2.
Увага! Учасники команди «КУБ»
пропонують свої запитання.
Запитання команді «p».
1. Як з
трьох нулів зробити два, не закреслюючи жодного? ( 0 0 0 )
2. Рибалка ловив рибу. На запитання: «Скільки ти впіймав
риби?» – відповів: «Половину восьми, шість без голови і дев¢ять без хвоста». Скільки риби впіймав рибалка?
( 8 6
9 жодної).
3. Яке число в стародавньому Вавілоні вважалося
священним? ( 12 – має багато дільників, ним зручно користуватися при
вимірюванні. Звідси поділ року на 12 місяців, доби на 24 години.)
Ведучий
1. А зараз оголошується конкурс
художників, який складається з трьох окремих етапів:
1. малюнок з цифр або геометричних фігур;
2. малюнок за даними координатами точок;
3. математична газета.
Для виконання кожного з двох перших завдань запрошуємо по два учасники
від кожної команди. Поки команди працюють для журі є також робота – оцініть
газети, які випустили наші команди, а ми з вами проведемо цим часом вікторину.
Малюнок
за даними координатами точок
Завдання І команді
(-6; -1), (-6; -6), (-7; -6), (-7; 5), (-8;
4), (-8; 7), (-6; 9), (-6; 10), (-5; 10), (-5; 4), (-2; 7),
(0; 6), (2; 7), (5; 4), (6; 2), (6; -2), (5; -2), (5; 0), (4; 0), (4; -6), (3; -6), (3; -2), (1; -1),
(-6; -1).
(0; 6), (2; 7), (5; 4), (6; 2), (6; -2), (5; -2), (5; 0), (4; 0), (4; -6), (3; -6), (3; -2), (1; -1),
(-6; -1).
Зобразити точку (-6; 7), не сполучаючи її з іншими точками.
Завдання ІІ команді
(-9;
7), (-7; 8), (-6; 10), (-3; 10), (-1; 7), (8; 1), (15; -2), (13; -4), (6; 0),
(4; -1), (3; -1),
(2; -7), (-1; -7), (1; -6), (2; -1), (0; -1), (-2; -7), (-5; -7), (-3; -6), (-1; -1), (-5; 2), (-6; 5),
(-7; 6), (-9; 7).
(2; -7), (-1; -7), (1; -6), (2; -1), (0; -1), (-2; -7), (-5; -7), (-3; -6), (-1; -1), (-5; 2), (-6; 5),
(-7; 6), (-9; 7).
Зобразити точку (-5; 8), не сполучаючи її з іншими точками.
Вікторина для уболівальників
1. Двоє друзів
підійшли до річки, на березі якої стояв човен, що може перевозити лише одну
людину. І все ж друзям вдалося переїхати на інший берег. Як це відбулося? (друзі підійшли до різних берегів річки).
2. Мотоцикліст їхав до
села. По дорозі він зустрів три легкових автомобілі й вантажівку. Скілъки
всього машин їхало до села? (жодної).
З. Назвіть стародавні
одиниці довжини. (аршин, верста, вершок, дюйм, саженъ, фут, миля тощо).
4. Що то за голова, що тільки зуби та борода? (часник).
5. Що
сходить без насіння? (сонце).
6. Яку траву й сліпий впізнає? (кропиву)
7. Батько і син попали в катастрофу. Батько загинув, а
син попав у лікарню. В палату заходить хірург і каже: «Боже мій, це ж мій син!»
Як це могло статися? (в палату зайшла мама, яка працювала
хірургом).
8. Щука важить стільки, скільки важить кілограм та ще
півщуки. Скільки важить щука? (2 кг ).
9.
Три
мисливці варили кашу. Один висипав два стакани крупи, другий – 1 стакан, а в
третього крупи не було. Вони з¢їли каші порівну. Третій мисливець говорить: «Дякую
за кашу. У мене залишилось п¢ять патронів, беріть їх і поділіться» Як поділити
патрони, у відповідності з вкладом? (Кожен
мисливець з¢їв по
одному стакану каші, так як третій мисливець їв кашу першого мисливця, то
всі патрони треба віддати першому
мисливцю)
10.
Скільки
яблук можна з¢їсти
натщесерце? (одне).
Ведучий 2
Наступним конкурсом буде «Аукціон». Команди по черзі
називають прислів¢я.
Робити паузи заборонено. Кожне прислів¢я чи приказка має містити числа або математичні терміни.
(Учні називають прислів¢я та приказки)
Ведучий 1 А
зараз буде друга частина нашого аукціону. Кожна команда отримує прислів¢я записане на аркуші паперу, що лежить у конверті. За
5 хвилин команда зображує в особах і пояснить суть цього прислів¢я, але тільки
після того як глядачі його відгадають.
Прислів¢я на конкурс.
1.
Одна голова
добре, а дві краще.
2.
Сім
раз відмір, а раз відріж.
Ведучий 2 А
поки команди думають над цим завданням ми пограємо в гру «Вірю – не вірю», суть якої
полягає в тому, що буде прочитана деяка інформація і ви повинні або згодитися,
або не згодитися з правдивістю даного
повідомлення. Ну що? Поїхали?
Математичний
конкурс «Вірю – не вірю»
1. Чи вірите ви в те,
що Шарль Перро автор «Червоної Шапочки», написав казку «Любов циркуля і
лінійки»? (Так, є така казка)
2. Чи вірите ви в те,
що Наполеон Бонапарт писав математичні праці? (Так. Один геометричний факт носить назву «Задача Наполеона»).
3.
Чи вірите ви в те, що квітка Гортензія названа в
честь француженки Гортензії Лепот, відомої обчислювальниці, складальниці
таблиць? (Так. Гортензія Лепот привезла
декоративну квітку з Індії і вона була названа так в її честь).
4. Чи вірите ви в те,
що в будь який прямокутний трикутник називають єгипетським? (Ні. Тільки такий прямокутний трикутник
сторони якого пропорційні числам 3, 4, 5.)
5. Чи вірите ви в те,
що великий Евклід сказав царю Птолемею: «В геометрії немає царської дороги»? (Так. Евклід жив в 300 р. до н.е).
6.
Чи вірите ви в те, що Піфагор приймав участь в кулачному бою на 58 Олімпіаді, яка
проходила в 548 р. до н. е.? (Так. Він
був чемпіоном по цьому виду спорту і утримував цей титул іще на декількох
Олімпіадах).
7. Чи вірите ви в те,
що знаменитий Фалес був болільником і помер на трибуні Олімпійського стадіону
під час бою Піфагора? (Так. Про це
свідчать літописці.)
8. Чи вірите ви в те,
що є книга в якій знаходиться 370 різноманітних доведень теореми Піфагора і в
ній є доведення запропоноване пррезидентом США Гарфілдом? (Так. Ця книга була опублікована в 1940 р.)
9. Чи вірите ви в те,
що теорему Фалеса називали «ослячим мостом»?
(Ні. Так називали теорему Піфагора. Учні, що завчили теорему напам¢ять без розуміння і прозвані «ослами» не були в
змозі подолати теорему Піфагора, що була для них, ніби непрохідний міст ).
10. Чи вірите ви в те,
що іспанський математик, що розв¢язав рівняння
четвертого степеня, був відправлений на костер інкізиторами? (Так. Це був Паоло Вальмес, перша людина, що
розв¢язала
рівняння четвертого степеня)
11. Чи вірите ви в те,
що якщо кожен день по 10 годин тільки й переписувать праці Леонарда Ейлера, не
вистачить і 76 років? (Так. Збірка його
творів складає 75 великих томи. Про нього говорили, що він «обчислює так, як
людина дихає»).
12. Чи вірите ви в те,
що Франсуа Вієт без малого не був
відправлений на костер інквізицією за те, що зміг розшифрувати таємну переписку
іспанського уряду командуванню своїх військ? (Так. В ту пору (кінець XVI ст.) Іспанія вела війну із Францією. Іспанські
інквізитори вважали, що розкриття їх шифру людському розуму непідвладне, а це
значило, що Вієту допомагав сатана).
Ведучий 2 І, нарешті останній наш конкурс – «Домашнє
завдання», яке має тему «Математика – гімнастика розуму». Першими своє
домашнє завдання покажуть учні команди «p».
Домашнє
завдання команди «p»
Ведуча 1. Шановні друзі. Про математику і математиків
можна говорити багато , багато. Бо жодного кроку не можна ступити без
математики, без виконання обчислень, математичниї дій. Найбільш розвинутий рід
обчислень, це коли ви рахуєте гроші. . І
стараєтесь, щоб гроші були з нулями, хоч нуль…. А самі послухайте казочку про
нуль.
НУЛЬ.
Ось круглий нуль або нічого.
Послухай
казочку про нього.
Веселий
нуль прошепотів
Сусідці
- ОДИНИЦІ:
3
тобою поруч я б хотів
Постояти,
сестрице!
Та
одиниця каже: - Ні,
Ти
- нуль, число нікчемне.
Не
стій зі мною, бо мені
Це
зовсім неприємно!
А
нуль на це:- Я знаю сам,
Що
в світі значу мало...
Та
якби поруч стати нам,
Десятка
б з тебе стала!
Поглянь
на себе: ти ж у
Мала
та Худорлява,
Та
станеш більша в 10 раз,
Коли
я стану справа!
Нехай.не
кажуть, що нулі
Такі
нікчемні та малі:
Із
двійки - 20 зробим ми,
Із трійки - зробим 30,
3
четвірки - сорок, а з семи
Аж
70, дивіться!
Отож,
хоч нуль - ніщо й ніхто,
Та
два нулі на місці
Із
одиниці зроблять 100,
А
з двійки - цілих 200!
Ведуча
1. Цікаво,
правда? Жодного дня не можна прожити без
математики. І це не вигадка. Це реальність. Колись в Америці було обіцяно
велику премію тому, хто напише книжку під назвою "Як людина жила без
математики". Бажаючих одержати премію знайшлося чимало, та написати таку
книжку ніхто не зміг. Дуже важко уявити життя людини без математичних знань.
Ведуча
2. Те,
що кожен повинен знати, як виконувати математичні дії, ні для кого не новина.
Проте, дехто може заперечити, сказавши, що в наш час калькулятор і комп¢ютер
може все зробити сам. Але комп¢ютером потрібно вміти
працювати.
Інколи в житті зустрічаються цікаві історії при завтосуванні знань з
математики. Зараз ви подиветесь, як Ігор і Міша винайшли новий спосіб ділення.
Отже…
Сценка "І таке
6уває".
Ігор Ходімо купимо цукерок. У магазині продають хороші цyкерки...
По 7 копійок
штука...
Міша А гроші
в тебе є?
Ігор Є... 20
копійок.
Міша. У тебе 20
копійок, у мене 8 копійок. Усього 28
копійок. До6ре, ходімо,
але
цукерки пополам.
Ігор Звичайно... А скільки нам дадуть цукерок на 28 копійок?
Міша Скільки, скільки? Треба знати ділення... Скіпьки грошей? 28коп.
А скільки
коштує одна цyкерка? 7 коп.
Тре6а 28 поділити на 7. Дивись і вчись. (ділить на дошці). Ділимо 8 на 7. Дістанемо по 1. Множимо 1 на 7, 6уде 7. Віднімаємо від 8 число 7. Буде
1. Зносимо 2. Поділимо 21 на 7 буде по З. Отже нам дадуть ІЗ цукерок.
Ділимо порівну: мені 7 тобі
6.
Ігор Гаразд. Та тільки щось цукерок 6aгaтo виходить ...
Міша Багато? Чим більшe - тим краще! Давай перевіримо.
Ділення
перевіряють множенням, а множення додаванням. Чи не так?
Тaк! Отже ділення перевіряємо додаванням. Дивись! записую 13
сім разів. Спочатку додамо трійки.
Отримали 21. Тепер до 21 додамо всі одинички. Вийде 28. Отже, ми поділили
вірно… Нам дадуть 13 цукерок. Я з
тобою поділюся пополам. 13 поділити на
два буде по 6. Отже, тобі 6
цукерок, а мені те що залишилося. Тому мені 7 цукерок. Математика , друже ,
наука точна. Ходімо швидше.
Ведуча
1. А ось Алла знає ще кращий спосіб ділення.
Вона нещодавно зустрілася з Миколою і ….
Сценка "Вміло поділила ".
Микола Ти знаєш, що в нашій сім¢ї 5 осіб:
бaтькo, мати, я і дві
сестрички?
Алла Знаю. Крім того знаю, що ти неввічливий. Треба було
сестричок
назвати першими, а не себе.
Микола Добре. Слухай далі.
Кyпила сьогодні мама 7 я6лук і
вирішилa розділити їх порівну між нами. Спочатку вона одне я6луко розрізала
на п¢ять рівних частин,
пoтім друге розрізала на п¢ять рівних частин …
Алла. Доситъ. Я знаю як ці яблука без розрізування
на однакові частини можна було б між
вами розділити.
Микола 7 я6лук на 5 осіб? І не різати?
Алла. Звичайно!
Микола.
Цікаво! Так як же?
Алла Зварити
компот!
Ведуча 2. На закінчення нашого виступу, хочу сказати
:
Ти визнана давно
Главою всіх наук –
Потрібна нам
Ти завжди, скізь і всюди.
Без математики
Ми нині як без рук :
З тобою з казки
Дійсність
творять люди.
Ведучий
1 А
зараз своє домашнє завдання продемонструють команда «КУБ», давайте підтримаємо
їх.
Домашнє
завдання команди «КУБ»
У к р а ї н с ь к а н і ч
1
учасник
Ой, що ж то за шум
учинився,
Математик – романтик
появився!
2
учасник
Всі говорять цього
бути не може,
Щоб із нього
получилось щось хороше.
3
учасник
Математиків сухарями
обзивають,
Що душа у них
лірична, ой не знають!
4
учасник
Привітаймо ми пару
романтичну,
Що зізнається в
коханні математично.
5
учасник
Хай їм Бог приверне
щастя,ой як много
І щасливою в них
буде вся дорога!
Виходить хлопець, а за ним через деякий час
дівчина.
Хлопець
Ніч яка місячна,
зоряна, ясная,
Видно, хоч голки
збирай.
Вийди, коханая,
науками зморена,
Хоч на хвилиночку в
гай.
Невже ти не чуєш,
Як я тебе кличу?
Хоч на коліна
ставай.
Навіть, якщо ти мене
не кохаєш,
Списати ти алгебру
дай.
Я так перемучивсь до
самого вечора,
Не спав, і не їв, і
не пив,
Я проклинаю рівняння
і корені –
Без них я б на
світі прожив.
А от без тебе, моя
ти голубонько,
Не проживу я ні дня.
Друзям віддам
геометрію, алгебру,
Лиш би була ти моя.
Дівчина
Ой ти, козаче,
голова нерозумная!
Не думаю я так як
ти.
І без науки, без
математики,
Важко по світу іти.
Хлопець
Тож сядемо в купочці, тут, під калиною,
Будем навіки разом.
Хай в голові будуть
рівняння і корені –
Не пустота і туман.
І у ніч місячну,
зоряну, ясную,
І серед білого дня
Славною буде нехай
математика –
Любов твоя і моя.
Бере дівчину за руку і сідають
Дівчина
О, мій Миколко! Для
тебе в алгебрі все звично.
Ти ділиш дроби лірико-математично.
В задачі ти
закоханий по вуха,
А теореми ти
доводиш у півдуха.
Та я хотіла про
кохання слухати слова чудові…
Бажаю чути я поезію
любові!
Хлопець
Люба Анютко! На тебе
лиш погляну.
Згадаю лему,
означення і теорему,
Приклади рахую, пишу
рівненькими рядками,
Цифрами тими встелю
твій шлях, немов квітками.
Він обнімає її за плечі. Німа сцена.
1
учасник
Ой де ж той весь шум
тай подівся,
Математик-романтик
ой влюбився!
2
учасник
Ой у всіх, всіх
потягнуло мову,
Математичку знайшов
він чудову!
3
учасник
Отак математика
поєднала,
Бо вона його також
покохала!
4
учасник
Ми співали всі вам
пісню ліричну,
Про кохання, про
любов математичну.
5
учасник
Тож оцінить хай журі
наші старання,
А ми шлемо вам
найкращі побажання!
Виходять, помахуючи
руками на прощання.
Ведучий
2
Ну, що? Послухаємо наших магістрів. Журі підведе підсумки наших змагань і
оголосить переможців. Вам слово, шановні!
(Журі оголошує результати.)
Немає коментарів:
Дописати коментар