четвер, грудня 25

Календарно-тематичне планування. Алгебра 8 клас

«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на І семестр
“___” ____________ 2014 р.






«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на ІІ семестр
“___” ____________ 2015 р.

АЛГЕБРА  8  КЛАС

Календарно-тематичне планування для 8-их класів на 2014-2015 н. р. складено відповідно до збірника «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5–12 класи» (видавництво «Перун», Київ, 2005р.), та в науково-методичному журналі «Математика в школі» (2006 р., №2).


Тематичне планування орієнтоване на такі підручники:
ü  «Алгебра, 8» (автори А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір)

№ з/п
Дата  уроку
Тема уроку
Примітка
8-А
8-Б

І семестр
2 год на тиждень, у І семестрі - 32 год

І. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (29 год)
Основна мета — ввести поняття степеня з цілим показником та його властивості; алгебраїчного дробу, раціонального виразу і дробового раціонального виразу, стандартного вигляду числа; навчити виконувати тотожні перетворенню дробів і раціональних виразів та знаходити допустимі значення змінних викону­вати дії над дробами, розв'язувати раціональні рівняння.
Учні повинні:        
мати уявлення про
ü степінь з нульовим показником, цілим від'ємним показником, його властивості;
ü стандартний вигляд числа, алгебраїчний дріб, раціональний вираз і дробовий раціональний вираз;
ü тотожні перетворення виразів із алгебраїчними дробами;
ü раціональні рівняння;
знати
ü правила виконання дій над степенями з цілим показником;
ü правило ділення степенів з цілим показником;
ü основну властивість дробу;
ü уміти спрощувати числові і найпростіші буквені вирази з цілим показником; записувати числа в стандартно­му вигляді;
ü розпізнавати алгебраїчний дріб серед інших буквених виразів;
ü використовувати основну властивість алгебраїчного дробу;
ü знаходити суму, різницю, добуток і частку двох алгебраїчних дробів;
ü виконувати тотожні перетворення раціональних виразів;
ü розв'язувати нескладні раціональні рівняння.
Розпізнає цілі раціональні вирази, дробові раціональні ви­рази, наводить приклади таких виразів.
Описує алгоритм скорочення дробу
Формулює:
основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;
правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; умову рівності дробу нулю;
означення: степеня з нульовим показником: степеня з цілим від'ємним показником; стандартного вигляду числа.
Обґрунтовує властивості степеня з цілим показником
Розв'язує вправи, що передбачають:
скорочення дробів; зведення дробів до нового (спільного) зна­менника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; то­тожні перетворення раціональних виразів; розв'язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; виконання дій над степенями з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді, побудову і читання графіка функції .
1.      


Повторення програмного матеріалу за 7 клас

2.      


Повторення програмного матеріалу за 7 клас

3.      


Вхідне діагностичне оцінювання


Тема 1. Алгебраїчні дроби.
Додавання і віднімання алгебраїчних дробів   (10 год)
4.      


Поняття раціонального виразу. Тотожності

5.      


Основна властивість дробу. Скорочення дробів

6.      


Розв'язування вправ. Самостійна робота

7.      


Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

8.      


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

9.      


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

10.            


Розв'язування вправ

11.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

12.            


Розв'язування вправ

13.            


Тематична контрольна робота № 1 з теми: «Алгебраїчні дроби. Додавання і віднімання алгебраїчних дробів»



Тема 2. Множення та ділення алгебраїчних дробів.
Тотожні перетворення раціональних виразів   (11 год)
14.            


Аналіз контрольної роботи. Множення дробів

15.            


Піднесення дробу до степеня

16.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

17.            


Ділення дробів

18.            


Розв'язування вправ

19.            


Тотожні перетворення раціональних виразів.

20.            


Тотожні перетворення раціональних виразів.

21.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

22.            


Раціональні рівняння

23.            


Розв'язування вправ.

24.            


Тематична контрольна робота № 2 з теми: «Множення та ділення алгебраїчних дробів.
Тотожні перетворення раціональних виразів»


Тема 3. Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа   (8 год)
25.            


Аналіз   контрольної  роботи. Степінь   із   цілим від'ємним показником

26.            


Властивості степеня із цілим показником

27.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота    

28.            


Стандартний вигляд числа

29.            


Функція , її графік і властивості

30.            


Розв'язування вправ

31.            


Тематична контрольна робота № 5 з теми: «Степінь із цілим показником.  Стандартний вигляд числа»

32.            


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі










ІІ семестр
2 год на тиждень, у II семестрі – 38 год

№ з/п
Дата  уроку
Тема уроку
Примітка
8-А
8-Б

ІІ.  КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА ( 14 год )

Основна мета — ввести поняття квадратного кореня, арифметичного кореня і його властивостей; ірраціонального числа і дійсного числа; навчити виконувати тотожні перетворення ви­разів, що містять квадратні корені.

Учні повинні:
мати уявлення про
ü квадратний корінь;
ü арифметичний квадратний корінь;
ü розширення поняття числа;
ü ірраціональні та дійсні числа.
знати
ü властивості арифметичного квадратного кореня;
ü тотожності
уміти
ü знаходити значення арифметичного квадратного кореня;
ü застосовувати властивості арифметичного квадратного кореня для спрощення виразів.
Описує поняття: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число.
Наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел.
Класифікує дійсні числа.
Використовує тотожності
Формулює:
означення: квадратного кореня з числа, арифметичного квад­ратного кореня з числа;
властивості арифметичного квадратного кореня.
Обґрунтовує властивості арифметичного квадратного кореня.
Розв'язує вправи, що передбачають:
застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразі», спрощення виразів, розв'язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в зна­меннику дробу; аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами.

Тема 4. Квадратні корені   (14 год)
33.            


Аналіз контрольної роботи. Функція у = х2 та її графік

34.            


Квадратні корені. Арифметичний квадратний ко­рінь. Тотожність

35.            


Рівняння х2 = а

36.            


Раціональні, ірраціональні та дійсні числа. Числові множини.

37.            


Властивості арифметичного квадратного кореня.  Тотожності ,
 

38.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

39.            


Винесення множника за знак кореня. Внесення множника під знак кореня

40.            


Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

41.            


Звільнення від ірраціональності в знаменнику або чисельнику дробу

42.            


Розв'язування вправ

43.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

44.            


Функція  y, її графік та властивості

45.            


Розв'язування вправ

46.            


Тематична контрольна робота № 6 з теми: «Квадратні корені»


ІІІ.  КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (18 год)
Основна мета — ввести означення квадратного рівняння і ввести формулу його коренів; сформувати вміння розв'язувати квад­ратні рівняння і застосовувати їх до розв'язування задач.
Учні повинні:
мати уявлення про
ü квадратне рівняння (повне і неповне; зве­дене);
ü знати означення квадратного рівняння;
ü формули дискримінанта, коренів квадратного рівняння; залежність між зна­ченням дискримінанта та кількістю коренів квадратного рівняння;.
уміти
ü розпізнавати квадратні рівняння серед інших рівнянь;
ü розв'язувати квадратні рівняння за формулою коренів квадрат­ного рівняння;
ü знаходити суму та добуток коренів зведеного квадратного рівняння за теоремою Вієта;
ü розв'язувати раціональні рівняння, що зводяться до квадратних рівнянь;
ü розв'язувати нескладні, зокрема біквадратні рівняння за допомогою заміни змінної;
ü розв'язувати нескладні текстові задачі на складання квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.
Наводить приклади квадратних рівнянь різних видів (пов­них, неповних, зведених), квадратних тричленів
Записує і пояснює: формулу коренів квадратного рівняння; способи розв'язування неповних квадратних рівнянь; формулу розкладання квадратного тричлена на множники.
Формулює:
означення: квадратного рівняння; кореня квадратного тричле­на;
теорему Вієта і обернену до неї теорему.
Обґрунтовує теорему Вієта.
Розв'язує вправи, що передбачають:
знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; засто­сування теореми Вієта і оберненої до неї теореми; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рів­нянь, що зводяться до квадратних; складання і розв'язування квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до них. як матема­тичних моделей текстових задач.


Тема 5. Квадратні рівняння.
Формула коренів квадратного рівняння   (9 год)
47.            


Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

48.            


Розв'язування вправ

49.            


Формула коренів квадратного рівняння

50.            


Розв’язування  квадратних рівнянь

51.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

52.            


Теорема Вієта

53.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

54.            


Розв'язування вправ

55.            


Тематична контрольна робота № 6 з теми: «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння»



Тема 6. Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач   (9 год)
56.            


Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

57.            


Розв'язування вправ

58.            


Розв'язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, біквадратні рівняння

59.            


Рівняння, що розв'язуються за допомогою заміни змінної

60.            


Розв'язування вправ. Самостійна робота

61.            


Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

62.            


Розв'язування задач

63.            


Розв'язування вправ

64.            


Тематична контрольна робота № 7 з теми: «Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач»


ІУ.  ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
(6 год.)
65.            


Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

66.            


Раціональні вирази

67.            


Квадратні корені та рівняння

68.            


Контрольна робота № 8 (підсумкова)

69.            


Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

70.            


Підсумкове повторення та оцінювання за рік



 

Немає коментарів:

Дописати коментар