четвер, грудня 25

Календарно-тематичне планування. Геометрія 9 клас

«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на І семестр
“___” ____________ 2014 р.




«ПОГОДЖУЮ»
календарно-тематичні плани
           на ІІ семестр
“___” ____________ 2015 р.

 

ГЕОМЕТРІЯ,  9  КЛАС


Календарно-тематичне планування для 9-их класів на 2014-2015 н. р. складено відповідно до збірника «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5–12 класи» (видавництво «Перун», Київ, 2005р.), та в науково-методичному журналі «Математика в школі» (2006 р., №2).


Тематичне планування орієнтоване на такі підручники:
ü   «Геометрія, 9» (автори А.П. Єршова та ін.)

№ з/п
Дата  уроку
Тема уроку
Примітка
9-А
9-Б

І семестр
2 год на тиждень, у І семестрі - 32 год

І. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (15 год)
Пояснює, що таке синус, косинус і тангенс кутів від 0 до 180°.
Формулює теореми косинусів і синусів.
Описує основні випадки розв'язування трикутників та алго­ритми їх розв'язування.
Доводить теореми синусів і косинусів.
Розв'язує трикутники. Застосовує алгоритми розв'язування трикутників до розв'язування прикладних задач.
Використовує формули для знаходження площі трикутника (Герона, за двома сторонами і кутом між ними, за радіусом впи­саного і описаного кола) в розв'язуванні задач.

Тема 1. Розв'язування трикутників ( 9 год )
1.      


Синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°

2.      


Тотожності sin2α + cos2α = 1, 
sin (180° - α) = sinα,      
cos (180° - α) = -cosα,
sin (90° - α) = cos α,
cos (90
° - α) = sin α

3.      


Теорема косинусів

4.      


Наслідки теореми косинусів

5.      


Теорема синусів

6.      


Розв’язування трикутників

7.      


Розв’язування трикутників. Самостійна робота

8.      


Застосування алгоритму розв’язування трикутників до розв’язування прикладних задач

9.      


Тематична контрольна робота № 1


Тема 2. Формули площі трикутників (6 год)
10.            


Аналіз контрольної роботи. Знаходження площі трикутників за двома сторонами і кутом між ними

11.            


Знаходження площі трикутників за радіусом вписаного й описаного кіл

12.            


Формула Герона

13.            


Розв’язування задач. Самостійна робота

14.            


Розв’язування задач

15.            


Тематична контрольна робота № 2


ІІ. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ (7 год)
Описує круговий сектор і сегмент.
Формулює:
означення правильного многокутника;
теореми: про відношення довжини кола до його діаметра; про площу круга.
Записує і пояснює формули:
·        радіусів вписаного і описаного кіл правильного многокут­ника;
·        радіусів вписаного і описаного кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника;
·        довжини кола і дуги кола;
·        площі круга, сектора і сегмента.
Будує правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник.
Доводить формули радіусів вписаних і описаних кіл правиль­них многокутників.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв'язування задач.

Тема 3. Правильні многокутники (7 год)
16.            


Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних й описаних кіл правильних многокутників

17.            


Розв’язування задач

18.            


Побудова правильних многокутників

19.            


Довжина кола. Довжина дуги кола.

20.            


Площа круга та його частин. Самостійна робота

21.            


Розв’язування задач

22.            


Тематична контрольна робота № 3


ІІІ. ДЕКАРТОВІ КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (10 год)
Описує прямокутну систему координат.
Розпізнає рівняння кола та прямої.
Записує і доводить формули координати середини відрізка та відстані між двома точками.
Застосовує вивчені формули і рівняння фігур до розв'язу­вання задач.   

Тема 4. Декартові координати на площині (10 год)
23.            


Аналіз контрольної роботи. Прямокутна система координат на площині. Відстань між двома точками із заданими координатами

24.            


Координати середини відрізка

25.            


Поняття про рівняння фігури. Рівняння кола

26.            


Рівняння прямої

27.            


Розв’язування задач

28.            


Розв’язування задач. Самостійна робота

29.            


Метод координат

30.            


Розв’язування задач

31.            


Тематична контрольна робота № 4

32.            


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач


ІІ семестр
2 год на тиждень, у ІІ семестрі - 38 год

IV. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ (9 год)
Описує симетрію відносно точки і прямої, паралельне перенесення, поворот; рівність фігур; перетворення подібності, гомо­тетію, подібність фігур.
Будує фігури, в які переходять дані фігури при переміщеннях та перетвореннях подібності.
Наводить приклади фігур, які мають вісь симетрії, центр симетрії; подібних фігур.
Формулює властивості переміщення та перетворення подіб­ності; теорему про відношення площ подібних фігур.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв'язування задач

Тема 5 . Геометричні перетворення (10 год)
33.            


Поняття про перетворення фігур. Переміщення та його властивості. Рівні фігури

34.            


Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої.

35.            


Поворот

36.            


Паралельне перенесення

37.            


Перетворення подібності та його властивості. Площі подібних фігур

38.            


Розв’язування задач

39.            


Гомотетія

40.            


Розв’язування задач. Самостійна робота

41.            


Розв’язування задач

42.            


Тематична контрольна робота № 5


V. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ (10 год)
Описує вектор, модуль і напрям вектора, координати вектора, дії над векторами, рівність і колінеарність векторів.
Відкладає вектор, рівний даному; вектор, рівний сумі (різ­ниці) векторів.
Формулює:                                                             
властивості дій над векторами;
означення скалярного добутку векторів, його властивості.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв'язування задач.

Тема 6. Вектори на площині (10 год)
43.            


Аналіз контрольної роботи. Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Колінеарні вектори

44.            


Дії над векторами

45.            


Дії над векторами

46.            


Координати вектора

47.            


Координати вектора

48.            


Розв’язування задач. Самостійна робота

49.            


Скалярний добуток векторів

50.            


Розв’язування задач. Самостійна робота

51.            


Розв’язування задач

52.            


Тематична контрольна робота № 6


VI. ПОЧАТКОВІ ВІДОМОСТІ ІЗ СТЕРЕОМЕТРІЇ (8 год)
Описує взаємне розміщення в просторі двох прямих; прямої та площини; двох площин.
Пояснює, що таке:
пряма призма, піраміда, циліндр, конус, куля та їх елементи;
поверхня і об'єм многогранника і тіла обертання.
Зображує і знаходить на малюнках многогранники і тіла обертання та їх елементи.
Записує і пояснює формули площ поверхонь і об'ємів зазна­чених у програмі геометричних фігур.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв'язання задач у т. ч. прикладного змісту.

Тема 7. Початкові відомості із стереометрії (8 год)
53.            


Аналіз контрольної роботи. Взаємне розміщення прямих у просторі

54.            


Взаємне  розміщення прямої та площини у просторі. Перпендикуляр до площини. Взаємне розміщення площин у просторі

55.            


Многогранники. Пряма призма. Площа поверхні й об’єм призми

56.            


Піраміда. Площа поверхні й об’єм піраміди

57.            


Тіла обертання. Циліндр. Площа поверхні й об’єм циліндра

58.            


Конус. Площа поверхні й об’єм конуса. Куля. Площа поверхні й об’єм кулі

59.            


Розв’язування задач

60.            


Тематична контрольна робота № 7


VI. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
(10 год)
61.            


Аналіз контрольної роботи. Трикутники

62.            


Розв’язування задач

63.            


Чотирикутники. Многокутники

64.            


Розв’язування задач

65.            


Коло і круг

66.            


Декартові координати та вектори на площині

67.            


Розв’язування задач

68.            


Тематична контрольна робота № 8

69.            


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач прикладного характеру

70.            


Підсумкове повторення та оцінювання за рік



Немає коментарів:

Дописати коментар